Mūsu klients, apģērbu tirgotājs, veiksmīgi izmanto WinPrece-A noliktavas uzskaites sistēmu savā ikdienas darbā. Lielākā daļa pārdošanas tika veikta, izmantojot tiešraides savā Facebook lapā. Tomēr, pastāvēja ievērojama problēma ar klientu datu apstrādi.
Pirms jaunā risinājuma ieviešanas, klientam bija nepieciešams manuāli importēt pasūtījumus no Excel tabulām. Tas radīja šādas grūtības:
Pēc mūsu ieteikuma un klienta nepieciešamības pasūtīt risinājumu Facebook ziņojumu vākšanai un pasūtījumu pieņemšanai, izslēdzot Excel tabulu, tika izstrādāts specifisks risinājums:
Veiktās izmaiņas deva būtiskus uzlabojumus, un klientam tagad ir iespēja strādāt efektīvāk:
Mēs iesakām klientam jau pirms tiešraides veikt pasūtījumu preču sagatavošanu, izveidot sagataves un automatizēt pasūtījumu pieņemšanu, izmantojot mākslīgo intelektu.
Problēma: Neefektīva klientu datu apstrāde no Excel
Pirms jaunā risinājuma ieviešanas, klientam bija nepieciešams manuāli importēt pasūtījumus no Excel tabulām. Tas radīja šādas grūtības:
- Laika patēriņš: Ievērojams laiks tika veltīts kļūdaini pierakstītu klientu vārdu un uzvārdu labošanai un to normalizēšanai ar esošo klientu datu bāzi.
Risinājums: WinPrece-A adaptācija biznesa prasībām un tiešraižu integrācija
Pēc mūsu ieteikuma un klienta nepieciešamības pasūtīt risinājumu Facebook ziņojumu vākšanai un pasūtījumu pieņemšanai, izslēdzot Excel tabulu, tika izstrādāts specifisks risinājums:
- Integrācija ar Facebook Live un TikTok: WinPrece-A programma tika integrēta ar Facebook Live un TikTok tiešraižu komentāru datiem. Tas nodrošināja automātisku datu iegūšanu tieši no avota.
- Preču pievienošana tiešraidē: Izveidota iespēja manuāli pievienot tirgojamās preces tiešraides laikā ar dalījumu pa krāsām un izmēriem. Sistēma automātiski atpazīst izmēru diapazonus un attiecīgi pievieno preces. Iespējams arī ievadīt maksimāli pasūtāmo noliktavas atlikumu un kontrolēt to.
- Reāllaika ziņojumu ielasīšana: Dati par ziņojumiem tiek ielasīti reāllaikā, nodrošinot tūlītēju reakciju.
- Vienkāršota pasūtījumu saglabāšana: Izvēlētās preces un klienta pasūtījumu var saglabāt, izmantojot pārvilkšanas metodi, bez papildu datu ievadīšanas.
- Datu atspoguļošana tiešraidē: Dati par pasūtījumu tiek atspoguļoti uz Live prezentētāja ekrāna, ļaujot mutiski informēt klientus.
- Komplektētāja ekrāns: Dati par pasūtījumu tiek atspoguļoti arī komplektētāja ekrānā, lai atvieglotu pasūtītās preces atlasi.
- Ērta kļūdu labošana: Iespēja ērtā veidā dzēst klientu kļūdainos pasūtījumus vai veikt pasūtījumu maiņas.
- Pasūtījumu daudzuma apskats: Iespēja uzreiz redzēt tiešraides laikā veikto pasūtījumu daudzumu.
Rezultāti: Būtisks ātruma un precizitātes pieaugums
Veiktās izmaiņas deva būtiskus uzlabojumus, un klientam tagad ir iespēja strādāt efektīvāk:
- Pilnībā novērstas kļūdas: Tika pilnībā izslēgtas kļūdas klientu vārdu un uzvārdu pierakstā, jo tie tiek ņemti tieši no paša klienta profila.
- Paātrināta pasūtījumu pieņemšana: Būtiski paātrināts pasūtījumu pieņemšanas ātrums un tā precizitāte.
- Samazinātas apmācību prasības: Samazinātas prasības pasūtījumu pieņēmēja apmācībai un kvalifikācijai.
Nākotnes ieteikumi: Mākslīgais intelekts pasūtījumu pieņemšanā
Mēs iesakām klientam jau pirms tiešraides veikt pasūtījumu preču sagatavošanu, izveidot sagataves un automatizēt pasūtījumu pieņemšanu, izmantojot mākslīgo intelektu.