f

WinPrece-A: Efektīva apģērbu tirdzniecības un noliktavas uzskaite

Mūsu klients, apģērbu tirgotājs, lielāko daļu pārdošanas veica, izmantojot tiešraides savā Facebook lapā. Lai gan šī metode bija efektīva pārdošanā, pasūtījumu apstrādes process radīja izaicinājumus:
 

Problēma pirms WinPrece-A:


  • Manuāla pasūtījumu fiksēšana: Pasūtījumi tika reģistrēti Excel tabulās, kas pēc tam manuāli tika apstrādātas neizmantojot noliktavas uzskaites programmu.
  • Rēķinu izsūtīšana un apmaksa: Rēķini tika sūtīti klientiem caur WhatsApp. Klienti veica maksājumus, pamatojoties uz rēķina numuru.
  • Komplektēšana un nosūtīšana: Pēc apmaksas saņemšanas darbinieki manuāli komplektēja pasūtījumus. Lielākā daļa sūtījumu tika veikti, izmantojot Omniva pakomātu tīklu.
Šis manuālais process bija laikietilpīgs, neefektīvs un pakļauts kļūdām.


Risinājums: WinPrece-A adaptācija biznesa vajadzībām


Mēs piedāvājām klientam WinPrece-A noliktavas uzskaites programmas nomas risinājumu ar vairākām specifiskām adaptācijām:
  1. Omniva datu bāzes imports: Ieimportējām klienta esošo Omniva klientu datu bāzi, piesaistot to pakomātu sarakstam. Tika izveidota arī iespēja importēt Omniva pakomātu sarakstu no CSV faila.
  2. Excel pasūtījumu imports ar klientu meklēšanas uzlabojumiem: Integrējām iespēju importēt pasūtījumus no esošajām Excel faila formām. Sākotnēji saskārāmies ar problēmu, ka klientu vārdi un uzvārdi Excel tabulās bieži atšķīrās no esošās klientu datu bāzes, jo tie tika pierakstīti pēc mutiska nosaukuma tiešraides laikā. Lai samazinātu kļūdas, adaptējām klientu meklēšanas funkciju, padarot to precīzāku un efektīvāku.
  3. WhatsApp rēķinu izsūtīšana: WinPrece-A programmā integrējām iespēju automātiski izsūtīt rēķinus klientiem uz viņu WhatsApp numuriem.
  4. Bankas apmaksu importa optimizācija: Mainījām apmaksu importa algoritmu no banku failiem (FidaVista un ISO). Tagad sistēma klientu un pasūtījumu atpazīst tikai pēc pasūtījuma numura, nesalīdzinot klientu. Tas bija būtiski, jo nereti pasūtījumus apmaksā cita persona, nevis pasūtījuma veicējs. Tika novērstas arī biežākās pasūtījumu numuru kļūdas importa laikā.
  5. Pasūtījumu sadalīšana komplektētājiem: Izveidojām iespēju automātiski sadalīt apmaksātos pasūtījumus starp komplektētājiem, pamatojoties uz ierakstu skaitu katrā pasūtījumā, tādējādi nodrošinot līdzīgāku darba noslodzi.
  6. Omniva integrācija un uzlīmju veidošana: Tika integrēta datu apmaiņa ar Omniva pakomātu operatoru. Izstrādājām Omniva pakas uzlīmes formu ar specifisku QR kodu un svītrkodu, kuru klients var patstāvīgi mainīt. Tika izstrādāta arī integrācija ar Omniva API, lai nosūtītu piegādes vietu un atpakaļ saņemtu izsekošanas numuru, ko tālāk drukāt uz uzlīmes.


Rezultāti: Būtisks ātruma un precizitātes pieaugums


WinPrece-A ieviešana un adaptācijas nesa ievērojamus uzlabojumus:
  1. Paātrināta pasūtījumu apstrāde: Būtiski uzlabojās pasūtījumu apstrādes ātrums un precizitāte. Lielākā daļa klientu pēc importa no Excel jau ir datu bāzē, tādējādi vairs nav nepieciešams atkārtoti meklēt rekvizītus rēķina izsūtīšanai.
  2. Automatizēta rēķinu izsūtīšana: Rēķinu izsūtīšanas operācija tika pilnībā automatizēta, ietaupot klienta laiku un pilnībā izslēdzot kļūdu iespējamību.
  3. Samazināta darbietilpība: Apmaksu imports no bankām ar adaptēto rēķina numuru meklēšanu ievērojami samazināja darba apjomu.


Nākotnes ieteikumi: Vēl efektīvāka klientu atpazīšana


Mēs iesakām klientam izstrādāt specifisku pasūtījumu pieņemšanas logu, kas būtu integrēts ar FaceBook klientu ziņojumiem tiešraides laikā. Tas vēl vairāk uzlabotu klientu atpazīšanas precizitāti un pavērtu jaunas iespējas klientu grupēšanai.
 
Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Apstiprināt visus Personalizēt Vairāk info