t f d

Noliktavas programma operāciju automatizācijai, preču un pakalpojumu uzskaitei.

 

 

Win Prece

Tirdzniecībai, ražošanai un pakalpojumiem.

Dokumenti svešvalodās un operācijas valūtās.
Servisi dažādām lietotāju grupām – vadībai, grāmatvežiem, darbiniekiem, aģentiem.
 
Viena lietotāja programma Mazā Prece paredzēta vienai noliktavai vai vienam veikalam, kur nenotiek iekšējā pārvietošana.
Preču nomenklatūra programmā netiek ierobežota. Mazā Prece bāzes paketē ietvertas iespējas darbam ar Ankravs POS kases sistēmu, CHD kases aparātiem un svariem.
 
 
 
 
   
   
 

 

Servisi

 

Drošība

  • Preces pašizmaksas aprēķins pēc FIFO vai vidējās svērtās cenu metodes.
  • Neierobežots noliktavu/struktūrvienību skaits.
  • Kontēšana grāmatvedībai.
  • Neierobežots valūtu skaits.
  • Datu eksports uz finanšu sistēmu Win Fus.
  • Rēķinu automātiska elektroniska izsūtīšana klientiem.
  • Informatīvu e-mail izsūtīšana klientiem.
  • AFTP - iespēja saņemt un nosūtīt preču pavaddokumentus elektroniski.
  • Atskaišu saglabāšana excel, pdf, txt formātos.
 
  • Ar noliktavas uzskaites programmu Jūs varat strādāt gan uzņēmuma iekšienē, gan izmantojot interneta pieslēgumu, ja atrodaties ārpus uzņēmuma. 
  • Katrs lietotājs pievienojas sistēmai ar savu vārdu un paroli un veic sistēmas galvenā vadītāja piešķirtos pienākumus.
  • Periodu bloķēšanas iespēja novērš kļūdainas informācijas ievadi vai labošanu kādā no iepriekšējiem pārskata periodiem.
  • Kopiju veidošana nodrošina datu saglabāšanu un atjaunošanu.

 


 

KLASIFIKATORI
 

Preces

 

Pircēji/Piegādātāji

  • Preču kartiņas ar plašu informāciju par preci un attēlu pievienošanu.
  • Papildus parametru piešķirsana precei, piemēram, krāsa, izmērs.
  • Preču grupu un komplektu veidošana, krājumu uzskaite.
  • Cenu veidošanas daudzveidība - precēm katrai struktūrvienībai iespēja izveidot savu cenu, speciālās cenas konkrētām klientam, klientu grupai, precei un preču grupai.
  • Preču atlikumu kontrole, norādot minimālos un maksimālos atlikumus.
  • 3D noliktava - katrai precei norādīta tās atrašanās vieta noliktavā, kraušanas lapa ar preču izvietojumu noliktavā.
  • Iespēja ievadīt precei 13 zīmju artikulu pēc kura sistēma automātiski piešķir svītrkodu.
 
  • Klientu kartiņas ar plašu informāciju.
  • Atlaižu procenti, konsignācijas dienas, maksimālā parāda summa u. c. svarīga informācija.
  • Klientu grupu veidošana.
  • Individuāla pavadzīmes formas veidošana klientam.

Aģenti

  • Atvieglo pārdošanas uzskaiti, ja tiek maksāti % no pārdošanas.
  • Aģentus piesaista nodaļām/noliktavām ar kurām tiem ir tiesības strādāt. Pavadzīmes var piesaistīt aģentiem.
Autotransports un soferi, bankas, valūtas u.c. klasifikatori
 


NOLIKTAVAS OPERĀCIJAS
 
Preču saņemšanai no piegādātājiem var piesaistīt papildus izmaksas, piemēram, par preču piegādes transportu. Papildus izmaksas pēc izvēles var iekļaut vai neiekļaut preču pašizmaksā.
Pasūtījumu noformēšanā ir redzami preču atlikumi un rezervētie daudzumi.
Izrakstīšanas pavadzīmju reģistrs atļauj:

 
  • automātiski noformēt atgriešanas un pārvietošanas pavadzīmi,
  • iezīmēt un apvienot vairākas izrakstītas pavadzīmes,
  • veikt cenu pārrēķinu no pārdošanas uz iepirkuma cenām,
  • automātiski izrakstīt rēķinu,
  • izdrukāt norakstīšanas aktu,
  • piesaistīt papildus izmaksas.
 
Preču inventarizācijā preču atlikumu ievadīšana ir ērta un operatīva. Inventarizācijas salīdzināšanas akts detalizēti atspoguļos inventarizācijas laikā konstatētos preču atlikumus un to nesakritību ar grāmatvedības datiem.
Apmaksu veikšanas režīmā ērti un pārskatāmi var reģistrēt pavadzīmju un rēķinu apmaksas, izdrukāt kases ieņēmumu un izdevumu orderus, kredītrēķinus, noformēt maksājumu uzdevumus.
Pārvietošana nodrošina ērtu preču pārvietošanu starp uzņēmuma struktūrvienībam.
Atgriešanas režīmā tiek registrēta prece, kas tiek atgriezta piegādātājam vai arī prece, ko atgriež pircējs.
Pārcenošana piedāvā iespēju mainīt preces pārdošanas cenas noteiktā nodaļā vai noliktavā.
Pašizmaksas aprēķins nodrošina pašizmaksas aprēķinu grāmatošanas vajadzībām, sistēmai netērējot laiku un resursus, veicot dokumentu apstrādi.

 


 

Atskaites un dokumenti

 

Papildus iespējas


Atskaites par precēm sniedz pilnīgu pārskatu par preču kustību uzņēmumā - ienākošās, pārvietotās, pārdotās un atgrieztās preces kā arī preču atlikumi.
Atskaites par klientiem sniedz informāciju par klientu un uzņēmuma saistībām un ļauj viegli kontrolēt noslēgtos līgumus, līguma termiņus, līguma summu un nokavētās apmaksas. Atskaitēs redzama detalizēta informācija par sadarbības partneriem un viņu pirktspēju.
Atskaites par apmaksām sniedz iespēju pārskatāmā veidā iegūt informāciju par plānotajām un izdarītajām apmaksām sadalījumā pa apmaksas veidiem.
Atskaites par pavadzīmēm sniedz pilnīgu pārskatu par finanšu apgrozījumu, INTRASTAT atskaites.
 
  • Maksājumu veikšana ar interneta starpniecību, izmantojot telebanku pakalpojumus.
  • Plauktu zīmju ar svītrkodiem un akciju plakātu izdrukas.
  • Iespēja strādāt ar visiem LR reģistrētajiem kases aparātiem, svariem un skaneriem.
  • Datu eksports uz dažādām finanšu sistēmām.
  • Pārdošanas akciju vadība.
  • Brīvās formas atskaišu redaktors dod iespēju veidot atskaites atkarībā no vajadzībām.
  • Speciālās statistikas atskaites dažādos griezumos atspoguļo informāciju par precēm, pavadzīmēm un klientiem.
  • Preču inventarizācija, pieņemšana, izrakstīšana, izmantojot radiosistēmu Picolink.
  • E-veikals - veic visas funkcijas klientu apkalpošanai e-komercijā.

 

Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Piekrītu Vairāk info